icon-arrow-right
HomeOver ons Overzicht Transporttarieven VolkerWessels 2021

Overzicht Transporttarieven VolkerWessels 2021

Actueel

Een landelijk geldend vast tarief per rit leidt tot voorspelbaarheid in de kosten van een project. Duidelijkheid in wat wij bieden en de uitzonderingen vinden wij belangrijk want een adequate afhandeling op het project is een gezamenlijk belang. Onze tarieven zijn transparant en zijn binnenkort terug te vinden in ons Portal.

Onze inzichtelijk tarieven

  • 2 tarieven (met en zonder kraan)
  • Afkoop afstand- en filerisico
  • Genormeerd laden en lossen
  • Variatie in beladingsgraad

Onze varianten

  • Ritten onder regie van klant
  • Bijzondere wagens: dieplader, buizenwagen en kraanvervoer inclusief mobilisatie. Wij denken met u mee over afstand, begeleiding, laden, lossen, routekeuze, planning en eventuele opbouw van de kraan. Toegespitst op de specifieke wensen voorzien wij in maatwerk.

Onze voorwaarden

  • Aanvragen: 4 werkdagen voor de vervoersdatum transport. Dit i.v.m. de effectiviteit van de planning.
  • Het aangevraagde transport vindt plaats op werkdagen tussen 6-18 uur.
  • Geen vast levertijdstip op te geven zodat de planners de ritten geografisch gezien zo gunstig mogelijk kunnen plannen.
  • Tarief werkt alleen op basis van exclusiviteit. Dit op basis van al uw transportactiviteiten, zowel de korte ritten als de lange ritten, wordt een juist gemiddelde genomen voor de bepaling van een vaste ritprijs.

Toeslagen

Het kan voorkomen dat er vanwege calamiteiten afgeweken moet worden van het gevraagde transport volgens onze voorwaarden. Voor deze afwijkingen hanteren wij een toeslag. Deze toeslagen zijn binnenkort inzichtelijk op ons portal, https://mijnvsm.vsmaterieel.nl/

Heel belangrijk, de voordelen!

  • Een landelijk geldend vast tarief per rit leidt tot voorspelbaarheid in de kosten van het project.
  • Het fictieve voordeel van een project dichtbij en het fictieve nadeel van een project ver van de materieellocatie vervalt.
  • Snellere afhandeling op het project. Het beperken van de laad- en losuren op het project vergt een actieve houding van de chauffeur en de projectuitvoerder. De rol van het expeditiekantoor wordt die van planner en probleemoplosser.
  • De nadelen van de huidige systematiek zoals uitgebreide rekenregels bij de facturatie, discussie over uren en verrassingen bij de projecten worden weggenomen. Er is immers helderheid aan de voorkant van het traject.

Vragen?

Deze kunt u stellen aan Rob van den Boogaard, Accountmanager Horizontaal & Verticaal Transport, via rob.vandenboogaard@vsmaterieel.nl

+