Gezamenlijk klantportaal VWB en VSM: wat betekent dat?
VolkerWessels Bouwmaterieel (VWB) en VSM werken intensief samen. Onder meer aan een gezamenlijk klantportaal. In het najaar start een pilot. Onze klanten ontvingen hier voor de zomer al een eerste brief over.
Door de samenwerking tussen VWB en VSM kunnen we onze krachten bundelen. Zo maken we ons klantportaal nog beter voor onze klanten en voor onszelf. Hieronder lees je over de belangrijkste voordelen:
Voor onze klanten, onder andere:
-
Meer inzicht in voorraden op locatie(s),
-
Meer zelfservice, zoals: online melden van defect of diefstal, aanvraag monteur bij bestelling, bij afmelden materieel direct vermissing doorgeven,
-
Chatten met onze collega’s,
-
Contactpersoon wijzigen,
- Toegang tot uitgebreide stuurinformatie, zoals kosten op het project.
VSM:
-
Minder telefoon en e-mail van klanten,
-
Eén softwareleverancier, samen met VWB,
-
Digitale service orders/werkopdrachten voor monteurs,
-
VSM en VWB profiteren van elkaars kennis en kunde.
Belangrijk om te weten: klanten van VSM kunnen alleen bij VSM bestellen. Voor VWB geldt hetzelfde. Het klantportaal blijft gekoppeld aan ons eigen, afgeschermde ERP.
In de komende periode start een pilot met een aantal klanten. Daarna gaan we zo snel mogelijk over op het nieuwe klantportaal.
Wil je meer weten over deze samenwerking met VWB? Neem contact op met Elvisa Begic of Gert van der Hoek.